مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-02اجتماعي

4500 دانش آموز البرزی به خاطر نداشتن گوشی و اینترنت از آموزش مجازی محرومند


4500 دانش آموز دبستانی استان از دریافت آموزش های مجازی به دلیل عدم دسترسی به موبایل هوشمند یا نداشتن اینترنت محروم هستند.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 4500 دانش آموز دبستانی استان از دریافت آموزش های مجازی به دلیل عدم دسترسی به موبایل هوشمند یا نداشتن اینترنت محروم هستند.

سالار قاسمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در البرز حدود 24 هزار دانش آموز در مقطع دبستان در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی مدارس شده، این دانش آموزان به شیوه های مختلف آموزش های خود را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین روش برای ادامه آموزش به این دانش آموزان از طریق فضای مجازی است، افزود: در این شیوه محتواهای آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی با رعایت اصول یادگیری و براساس شیوه آموزش دیداری – شنیداری تهیه و بارگذاری می شود.

این مسئول اضافه کرد: البته 4500 دانش آموز دبستانی استان نیز از دریافت آموزش های مجازی به دلیل عدم دسترسی به موبایل هوشمند یا نداشتن اینترنت محروم هستند که برای تحقق عدالت آموزشی به شیوه های دیگر از مفاد آموزشی لازم بهره مند می شوند.

قاسمی توضیح داد: در شهرستانی مثل طالقان که منطقه سفید اعلام شده دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی در کلاس های درس حاضر می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 دانش آموز البرزی به خاطر نداشتن گوشی و اینترنت از آموزش مجازی محرومند

4500 دانش آموز البرزی به خاطر نداشتن گوشی و اینترنت از آموزش مجازی محرومند