مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-02اجتماعي

تجهیز 700 مدرسه منطقه محروم در خراسان رضوی برای دسترسی به اینترنت


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو هزارواحد آموزشی دراستان امکان دسترسی به اینترنت نداشتند که در فاز اول دسترسی 700مدرسه راممکن کرده و دردو فاز دیگر دسترسی بقیه نیزایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری قاسم علی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با محوریت برنامه های هفته معلم و اقدامات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص آموزش مجازی، ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

خدابنده در ابتدای این نشست در ارتباط با برنامه های آموزش و پرورش خراسان رضوی در هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: تقدیر از معلمان، دیدار با جانبازان و خانواده های شهدای فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس، دیدار با حدود 150 معلم نمونه استان و پیشکسوتان فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه‎ های ما در این چند روز است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه در خصوص برگزاری آموزش مجازی در مدارس سطح استان، افزود: به دلیل تعطیلی مدارس و به منظور جلوگیری از عقب ماندگی آموزشی، آموزش مجازی را به صورت جدی شروع کردیم لذا استان مثل همیشه در آموزش مجازی پیشتاز است.

وی ضمن اشاره به تلاش مستمر معلمان در حوزه آموزش مجازی و همکاری خوب والدین، تصریح کرد: تعامل و همکاری خانواده ها بسیار مهم است چراکه اگر این تعامل نبود، قطعاً آموزش مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 700 مدرسه منطقه محروم در خراسان رضوی برای دسترسی به اینترنت

تجهیز 700 مدرسه منطقه محروم در خراسان رضوی برای دسترسی به اینترنت