مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-02اقتصادي

بازگشت مردسالاری به خانه های کرونازده


خانه نشینی ناشی از شیوع ویروس کرونا هفته ها تقابل ها ، تعارضات، همدلی و رفتارهای متفاوت و پدیده های اجتماعی جدید را رقم زده است به گونه ای که برای برخی این خانه نشینی اکنون به نقطه غیر قابل تحمل رسیده است.

البته با توجه به کاهش محدودیت های اجتماعی و عمومی و بازگشت مردم به فعالیت های اقتصادی تا حدودی این خانه نشینی کمرنگ شده است ، اما رویدادها و پدیده های پیش آمده در خانه نشینی کرونایی مسائلی هستند که ممکن است رفتارهای اجتماعی و حتی شخصی را تغییر دهند.

در هفته های گذشته گزارش های مطبوعاتی و اخبار ناشی از تعارضات و اختلافات خانوادگی و البته همراهی و همدلی در دوران خانه نشینی کرونایی اغلب صفحات روزنامه ها و خبرگزاری ها را به خود اختصاص دادند، اگر چه کفه ترازو به سمت تعارضات بیشتر سنگینی می کرد.

اختلاف سلیقه ، کشمکش ، جر و بحث ها و مداخلات در حریم خصوصی و شخصی عضوی از خانواده توسط دیگر اعضا بیشترین پیامدهای خانه نشینی کرونایی بود.

در این میان اختلافات زن و شوهری پررنگ تر به چشم می آمد به طوری که طبق گزارشات غیر رسمی و حرف های کارشناسان و مشاوران در مدت خانه نشینی کرونایی اغلب تماس با مشاوران مربوط به اختلاف زن و شوهری در خانه بود ، اختلافاتی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ناشی از حضور طولانی مدت اعضا یا حداقل یک عضو خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مردسالاری به خانه های کرونازده

بازگشت مردسالاری به خانه های کرونازده