مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-02فرهنگي

سفر به درون انسان دچار کرونا با ملودی پیانو + قطعه


«ژرفا» عنوان تازه ترین اثر موسیقایی به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و سپاس صدرنوری و نوازندگی گیتار الکتریک صالح حدیدی است که با تمرکز بر موقعیت انسان امروزی در روزهای کرونایی منتشر شد.

- ژرفا عنوان تازه ترین اثر موسیقایی به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و سپاس صدرنوری و نوازندگی گیتار الکتریک صالح حدیدی است که با تمرکز بر موقعیت انسان امروزی در روزهای کرونایی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش ، بردیا صدرنوری نوازنده پیانو درباره این اثر توضیح داد: شرایط روزهای کرونایی به همه مردم دنیا نشان داد که آدمی باید جور دیگری به زندگی نگاه کرده و برای آینده خود برنامه ریزی کند.

ما آدم ها قبل از شیوع ویروس کرونا با سرعت رو به جلو حرکت می کردیم، بدون آن که بدانیم همه ما به نوعی در نابود کردن طبیعت پیرامون خود نقش داریم.

از طرفی نوع ارتباطمان نیز به گونه ای بود که همه رفتارها و شرایط انسانی، ما را تبدیل به ماشین کرده بود و کم کم وجوه انسانی ما به دست فراموشی سپرده می شد.

اما فارغ از اتفاقات ناگواری که پیرو شیوع بیماری کووید 19 از جمله مرگ بسیاری از انسان ها و فشار و محدودیت های اقتصادی و اجتماعی پیش آورد، حضور کرونا برکاتی را نیز به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به درون انسان دچار کرونا با ملودی پیانو + قطعه

سفر به درون انسان دچار کرونا با ملودی پیانو + قطعه