مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-02حوادث

جوان 20ساله پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگان گیران آزاد شد


حسن سرگزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در میرجاوه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره یک فقره آدم ربایی در 20 اسفند ماه سال قبل در یکی از مناطق شهرستان میرجاوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، 3 نفر سرنشینان یک دستگاه سواری پژو 405 نقره ای رنگ با سرو صورتی پوشیده، جوانی 20 ساله را با تهدید اسلحه کلاش سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

سرگزی اظهار داشت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگان گیران و رهایی این جوان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی به فردی که از مدتها قبل بر سر مسائل مالی با پدر این جوان اختلاف داشت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه بیان داشت: مأموران پس از بررسی دقیق این موضوع و حصول اطمینان از دست داشتن این فرد در ربایش این جوان، پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او  را در مخفیگاهش  دستگیر کردند.

سرگزی افزود: با دستگیری این فرد و اعتراف او به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگانگیری که خود را در چنگال قانونی می دند روز گذشته مجبور شدند این جوان را پس از 53 روز اسارت در ارتفاعات یکی از روستاهای شهرستان رها و متواری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان 20ساله پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگان گیران آزاد شد

جوان 20ساله پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگان گیران آزاد شد