مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-02فناوري

نوشتن نظر بعد از خرید مشتری امری حیاتی برای فروشگاه اینترنتی


موفقیت در کسب و کار آنلاین و سنتی امروزه وابسته به اینترنت شده است.

- موفقیت در کسب و کار آنلاین و سنتی امروزه وابسته به اینترنت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فراپیام، انقلابی که اینترنت در ارتباطات برای بشر ایجاد کرد، سهم عظیمی در دگرگونی نحوه جذب مخاطب و مشتری را برای بشر داشت به گونه ای که امروزه کمتر کسی را می شناسیم که پیش از خرید، جستجوی اینترنتی در مورد محصول مورد نظر خود انجام ندهد بنابراین بدست آوردن رضایت مشتریان در فضای رقابتی کسب و کارهای امروزه بسیار پر اهمیت می باشد.

این مسأله نه تنها در تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی، بلکه در تمام صنایع وجود دارد که جذب مشتری جدید بسیار هزینه برتر و دشوارتر از حفظ مشتری فعلی است.

در واقع این مسأله در تمام روابط انسانی قابل مشاهده است، همیشه شروع یک رابطه جدید هزینه و دردسر بیشتری نسبت به حفظ رابطه قبلی دارد.

مشتری و فروشنده هم دارای نوعی ارتباط هستند و این مسأله برای آنها هم صدق می کند.

به همین دلیل است که فروشگاه های اینترنتی بزرگ همواره سعی دارند: 1.

از ریزش مشتریان جلوگیری کنند.

2.

با انواع برنامه های تشویقی، مشتریان فعلی را حفظ کنند.

3.

در هنگام جذب مشتری، برای آنهایی که احتمال جذبشان بالاتر است، بیشتر هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشتن نظر بعد از خرید مشتری امری حیاتی برای فروشگاه اینترنتی

نوشتن نظر بعد از خرید مشتری امری حیاتی برای فروشگاه اینترنتی