مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-02اقتصادي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 13 اردیبهشت ایسنا


هدیه یک شرکت چینی به پزشکان و پرستاران ایرانی/ حضور لاریجانی همراه با روحانی و رییسی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی/ کمک 390 میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه/ مشکلات جایگاه داران بنزین با کاهش 50 درصدی مصرف/ محاکمه «محمدعلی نجفی» برای بار سوم و.

- هدیه یک شرکت چینی به پزشکان و پرستاران ایرانی/ حضور لاریجانی همراه با روحانی و رییسی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی/ کمک 390 میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه/ مشکلات جایگاه داران بنزین با کاهش 50 درصدی مصرف/ محاکمه محمدعلی نجفی برای بار سوم و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

هدیه یک شرکت چینی به پزشکان و پرستاران ایرانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفیر ایران در چین از اهدای 10 دستگاه صندلی ماساژ از سوی یک شرکت چینی و ارسال آن به وزارت بهداشت به پاس خدمات کادر درمان ایران خبر داد که در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

در توضیح این خبر محمد کشاورززاده در پیامی توییتری نوشت: کادر درمانی ایران در مبارزه با کرونا طی این مدت جانفشانی ها کرده است.

آوازه فداکاری آنها به اقصی نقاط جهان رسیده و یک شرکت چینی برای تقدیر از پزشکان و پرستاران ایرانی 10 دستگاه صندلی ماساژ به سفارت اهدا کرده که با اولین پرواز به تهران ارسال تا توسط وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 13 اردیبهشت ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 13 اردیبهشت ایسنا