مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-02سياسي

5 میلیارد تومان کمک مردمی توسط هیئت های مذهبی درقزوین جمع آوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ظهر شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، سردار شاهرخی فرمانده سپاه قزوین، فاطمه محمد بیگی منتخب قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی در شبستان مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در این جلسه اظهار داشت: فرهنگ یک قدرت اجتماعی بزرگ است که به سرعت شکل می گیرد و در ایران این فرهنگ مبتنی بر آموزه های دینی، رهبری و مردم است که دستاوردهای ارزشمندی دارد.

وی بیان کرد: به دلیل غنای فرهنگی کشورمان اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی در دوران شیوع ویروس کرونا شکل گرفته و با مشارکت گروههای مختلف مردم شاهد دستاوردهای خوبی در انسجام وحدت جامعه بوده ایم.

نعمت اللهی تصریح کرد: مساجد به عنوان کانون های مهم فرهنگ دینی پس از ویروس کرونا دچار مشکلاتی شدند که بلافاصله ما ورد کردیم و اعلام شد مسجد تعطیل نیست بلکه تجمع در آن ممنوع شده لذا رویکردهای خود را تغییر دادیم تا فعالیت فرهنگی دچار توقف نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: البته هر تصمیمی که توسط ستاد کرونا اتخاذ شد ما هم آن را اجرا کردیم و خود را ملزم به اجرا دانستیم و هماهنگی کاملی با دستگاه ها داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان کمک مردمی توسط هیئت های مذهبی درقزوین جمع آوری شد

5 میلیارد تومان کمک مردمی توسط هیئت های مذهبی درقزوین جمع آوری شد