مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-02دانش

واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند


ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره پذیرش دانشجو در 19 رشته گرایش جدید در این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: تمام متقاضیان 19 رشته - گرایش جدید دانشگاه علم و صنعت، برای ورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید از طریق آزمون پذیرش می شوند.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره پذیرش دانشجو در 19 رشته گرایش جدید در این دانشگاه گفت: تمام دانشجویان متقاضی این دسته از رشته گرایش ها از طریق آزمون پذیرش خواهند شد.

واحدی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برنامه راهبردی دانشگاه علم وصنعت، توسعه رشته گرایش های میان رشته ای را در دستور کار خود قرار دادیم تا مواردی که متناسب با نیاز و نقشه جامع علمی کشور است را در دانشگاه داشته باشیم.

به همین منظور بر اساس دانشکده های مختلف تقاضا ی رشته های جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد را اعلام کردیم مانند دکتری فناوری ماهواره که فکر می کنم اولین دانشگاهی باشیم که قصد داریم در این رشته دانشجوی دکتری جذب کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: رشته هوا فضا و دکتری نانوشیمی نیز از دیگر رشته گرایش هایی هستند که متناسب با نیاز کشور و صنعت اقدامات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند

واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند