مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-02بين الملل

مقامات افغان ادعای شکنجه 50 مهاجر از سوی نیروهای مرزی ایران را تکذیب کردند


سخنگوی والی هرات ادعاها مبنی بر بازداشت مهاجرین غیر قانونی افغان در مرز ایران از سوی نیروهای مرزی این کشور را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مقامات افغانستان اخبار منتشر شده مبنی بر بازداشت مهاجرین  در مرزهای ایران از سوی هنگ مرزی ایران و انداختن آنها در رودخانه را تکذیب کردند.

صبح امروز یک خبرگزاری محلی افغانستان، خبری منتشر کرد که بر اساس آن 50 تن از مهاجرین افغان که به صورت غیر قانونی قصد عبور از منطقه دهانه ذولفقار برای ورود به ایران را داشتند، از سوی نیروهای مرزی ایران بازداشت شده و پس از شکنجه به رود هریرود انداخته شدند و نیمی از این افراد در آب غرق شده و نیمی دیگر نیز توانستند خود را نجات دهند.

دکتر محمد عارف جلالی پزشک ارشد بیمارستان هرات در این مورد گفت: صبح امروز 5 جسد که در آب غرق شده بودند از سوی خانواده های این افراد به بیمارستان هرات انتقال یافت و پزشکی قانونی تحقیقات خود را درباره مرگ آنها آغاز کرد.

وی تاکید کرد: بررسی های پزشکی قانونی نشان داد که هیچ کدام از این افراد مورد ضرب و شتم قرار نگرفته و حتی جای گلوله در بدن آنها نیست و این افراد تنها در آب غرق شده اند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات نیز در این باره گفت: پس از ادعای برخی افراد در این باره، والی هرات دستور داد تا در کوتاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات افغان ادعای شکنجه 50 مهاجر از سوی نیروهای مرزی ایران را تکذیب کردند

مقامات افغان ادعای شکنجه 50 مهاجر از سوی نیروهای مرزی ایران را تکذیب کردند