مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-02سياسي

درخواست امام جمعه موقت قزوین برای بازگشایی محدود مساجد


به استانداری قزوین نامه ای ارسال کردیم که اجازه دهند در ایام ماه رمضان درب مساجد با رعایت نکات بهداشتی باز شود، مواد ضدعفونی کننده درب ورودی مساجد قرار بگیرد و هرکسی برای خودش مهر شخصی بیاورد و به صورت فرادی نماز بخواند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: به استانداری قزوین نامه ای ارسال کردیم که اجازه دهند در ایام ماه رمضان درب مساجد با رعایت نکات بهداشتی باز شود، مواد ضدعفونی کننده درب ورودی مساجد قرار بگیرد و هرکسی برای خودش مهر شخصی بیاورد و به صورت فرادی نماز بخواند.

حجت الاسلام والمسلمین علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که ظهر امروز 13 اردیبهشت ماه در شبستان امام علی (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به شیوع کرونا تصریح کرد: ما باید مساجد و مراکزی که در باورهای مردم تأثیر دارد را بیشتر تقویت کنیم، در استان قزوین 135 مسجد و 2 حسینیه فعال داریم البته تعداد حسینیه ها بیشتر است اما 2 حسینیه فعال تر عمل می کنند.

وی افزود: طی چند روز گذشته در استان قزوین درخصوص وضعیت ائمه جماعات در دوران شیوع کرونا بررسی صورت گرفت، به دلیل تعطیلی مساجد در این ایام صرفاً به ده نفر از این افراد کمک شده است، مابقی منبع مالی از منابر و کمک از ناحیه مساجد نداشتند و در سختی زندگی می کردند، از طرفی کمک های مؤمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه موقت قزوین برای بازگشایی محدود مساجد

درخواست امام جمعه موقت قزوین برای بازگشایی محدود مساجد