مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-02سياسي

اگر خَشی به عالی قاپو وارد می شد، اجازه کار نمی دادیم


دبیر اجرایی هفته فرهنگی اصفهان می گوید: هر چند ایده آل مان بود که برنامه را در کاخ عالی قاپو اجرا کنیم، اما به همه ی عوامل اجرایی تاکید کردیم که اگر قرار باشد حتی یک خَش به دیوارهای عالی قاپو بیفتد، - دبیر اجرایی هفته فرهنگی اصفهان می گوید: هر چند ایده آل مان بود که برنامه را در کاخ عالی قاپو اجرا کنیم، اما به همه ی عوامل اجرایی تاکید کردیم که اگر قرار باشد حتی یک خَش به دیوارهای عالی قاپو بیفتد، همه ی برنامه را لغو یا مکان را جابه جا می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری آخرین برنامه ی هفته ی فرهنگی اصفهان و همزمانی اش با روز ملی خلیج فارس در نهم اردیبهشت امسال، بار دیگر نام کاخ عالی قاپو را به زبان انداخت.

هر چند این نام به اعتقاد متولیان شهری اصفهان برای یکی از بهترین اتفاقات رخ داده در این مکان تاریخی بود، اما به اعتقاد فعالان فرهنگی اصفهان و رسانه ها این بهترین اتفاق با هشدارهایی نیز همراه بود.

هشدارهایی که از احتمال ایجاد هر نوع آسیب به بنای صفوی عالی قاپو خبر می داد، آسیب هایی که می تواند نه امروز و سال بعد، که شاید یکی دو دهه دیگر این دولت خانه اصفهان را دچار چالش کند، هر چند ایده دهنده گان اولیه ی این طرح قصد ایجاد ارتباط بین دو اتفاق تاریخی در اصفهان را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر خَشی به عالی قاپو وارد می شد، اجازه کار نمی دادیم

اگر خَشی به عالی قاپو وارد می شد، اجازه کار نمی دادیم