مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-05-02سياسي

مساجد محور حرکت فعالیت های فرهنگی و دینی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طاهری ظهر شنبه در نشست هم اندیشی امامان محله منتخب استان، با تأکید بر اینکه در فرهنگ شیعی پایگاهی مهمتر از مسجد وجود ندارد، گفت: به یقین اگر مردم چنین احساسی ندارند، مسجد نتوانسته است نقش آفرین باشد.

وی با طرح این سوال که چه باید کرد مسجد محل اعتماد مردم باشد، بیان کرد: مردم باید احساس کنند اگر مسجد آمدند، همه مشکلات آنها برطرف می شود که در این بین روحانی مسجد نقش اساسی و کاربردی دارد.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه مسجد باید محلی برای عمق بخشی به گفتمان های دینی باشد، اظهار کرد: اگر مسجد توانست در این راستا نقش آفرین باشد، به یقین امام جماعت خوب عمل کرده است اما اگر غیر از این بود، امام جماعت نتوانسته به رسالت خود در مسجد به خوبی بپردازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح امام محله در این استان گفت: این طرح در مرحله نخست در مساجد منتخب استان با چشم انداز دو ساله برگزار می شود که اگر نتیجه بخش بود، در آینده در همه مساجد استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح امام محله از فعالیت های مسجد با محوریت روحانی حمایت می کنیم نه از زندگی روحانی، تصریح کرد: در این طرح به دنبال باخاصیت کردن مساجد هستیم؛ باید مسجد محور حرکت فعالیت های فرهنگی و دینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محور حرکت فعالیت های فرهنگی و دینی شوند

مساجد محور حرکت فعالیت های فرهنگی و دینی شوند