مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-02حوادث

قاچاقچیان 265 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان ناکام ماندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: مامورین مبارزه با مواد مخدر استان در یکی از عملیات ها موفق به شناسایی محموله 170 کیلوگرمی مواد مخدر شدند.

وی بیان داشت: سه سوداگر مرگ، تلاش داشتند تا از مسیر جاده توسکستان (مسیر گرگان - شاهرود) با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس این محموله را از یکی از استان های مرکزی وارد گلستان کنند.

وی اظهار داشت: سوداگران مرگ پس از دیدن ماموران فرار کردند که در یک عملیات هدفمند تعقیب و گریز، خودروی آنان زمین گیر شد و متهمان به همراه مواد جاسازی شده به دام افتادند.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین از کشف 60 کیلوگرم تریاک از 2 قاچاقچی مواد مخدر در جاده توسکستان خبر داد و گفت: متهمان که سعی داشتند از استان یزد این مواد را وارد گلستان کنند پس از دیدن ماموران فرار کردند که در یک عملیات پلیسی تعقیب و گریز هدفمند، خودرو توقیف و هر 2 متهم دستگیر و مواد مخدر حمل شده از آنان کشف گردید.

سردار قاسمی همچنین از کشف 35 کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس خبر داد و گفت: سه توزیع کننده این مواد مخدر در گنبدکاووس شهرستان، پس از دریافت گزارشات مردمی، شناسایی و دستگیر شدند.

وی از دستگیری 15 معتاد متجاهر در 24 ساعت گذشته در سه پاتوق گنبدکاووس خبر داد و گفت: همچنین چهار سارق سابقه دار در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان 265 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان ناکام ماندند

قاچاقچیان 265 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان ناکام ماندند