مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-02اجتماعي

گرمای روح بخش عشق های مجازی نثار معلمان


امسال هفته بزرگداشت معلم به دلیل شیوع ویروس کرونا و خالی ماندن کلاس های درس و مدرسه، به گونه ای دیگر در حال برگزاری است، یا از طریق ارسال کلیپ های تبریک دانش آموز در فضای اینترنتی و یا از طریق ارسال هدیه و شاخه گل های مجازی در شبکه های اجتماعی.

در سال های گذشته مشکلات آموزگاران چه در زمینه آموزش و چه درخصوص حق و حقوقی که باید داشته باشند از سوی تریبون های مختلف بیان شده که اکنون این دغدغه ها با تغییر شکل تدریس ناشی از شیوع کرونا، شکل دیگری به خود پیدا کرده و مضاعف شده است.

از آنجا که مسئله مهم آموزش و تعلیم و تربیت در هر شرایطی باید تداوم یابد با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس که از اسفند سال گذشته شدت گرفت آموزش مجازی، تعلیم از راه دور و از طریق رسانه های جمعی در اولویت قرار گرفت و ارایه دروس از طریق برنامه های تلویزیونی به عنوان نخستین راهکار اعلام شد.

این روزها خدمت برای آموزگاران در عرصه تعلیم و تربیت شبانه روزی شده، تعطیلی معنایی ندارد، یک آموزگار علاوه بر تدریس و گوش به زنگ بودن در تمام ساعات روز باید وظیفه فرزندپروری و خانه داری را به خوبی ایفا کند و گاه این فشار آنقدر زیاد می شود که جامعه فرهنگی کرمانشاه، در هفته گذشته یک مادر آموزگار را به هنگام تدریس و به دلیل ضعف جسمانی و سقوط از راه پله های خانه، از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای روح بخش عشق های مجازی نثار معلمان

گرمای روح بخش عشق های مجازی نثار معلمان