مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-02سياسي

آیت الله امینی؛ فقیهی مجاهد، سیاستمداری پارسا


آیت الله امینی از جمله شخصیت هایی است که بیشترین مسئولیت ها را بعد از انقلاب اسلامی بر عهده داشته، ولی خصوصیات اخلاقی، خط و مشی سیاسی و رفتارهای اجتماعی اش، او را به یکی از شخصیت های محبوب در نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد.

خطبه های نمازجمعه ایشان همیشه صریح و سلیس بود، فریادهای او دردمندانه و همراه با بغض های فشرده بود، پیوسته جوانان و خانواده ها مخاطب اصلی خطبه اول و دلنشین او بودند.

ایشان اختلاف درون خانواده انقلاب را برنمی تافت، او هیچ وقت وارد کشمکش های کاذب سیاسی نشده و همیشه در نقش یک مصلح برای اعتلای وحدت در جامعه و میان جریان های مختلف سیاسی تلاش و ایفای نقش می کرد.

فریادهای رسای وحدت خواهی و تذکرهای مشفقانه ایشان برای عدم ورود حوزویان به مباحث جناحی روزمره، برحذر داشتن افراد از تنگ کردن دایره انقلاب و تاکید بر حفظ حرمت شخصیت های تاثیرگذار نظام و دعوت مسئولان به دادن وعده های قابل تحقق هنوز در گوش ها طنین انداز است و همه و همه گویای منش زیبای سیاسی و اخلاقی این شخصیت بزرگ سیاسی بود.

آیت الله امینی از جمله شخصیت هایی بود که همیشه پای ثابت حضور در مراسم بزرگداشت علما و شخصیت ها در مسجد اعظم قم بود، کاری به گرایش سیاسی افراد نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله امینی؛ فقیهی مجاهد، سیاستمداری پارسا

آیت الله امینی؛ فقیهی مجاهد، سیاستمداری پارسا