مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-05-02سياسي

ذوالنور: وظیفه دولت و مجلس ادای مطالبات به حق معلمان است


نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: امروز وظیفه دولت و مجلس است که در جهت ارتقاع منزلت اجتماعی، ادای مطالبات بحق و حل مشکلات معیشتی معلمان نقش خود را ایفا نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه مجلس خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس با صدور پیامی روزمعلم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم  و بسم الله الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم  با گرامیداشت یاد و خاطره و سالروز شهادت اسوه علم و عمل و تقوی، علامه شهیر و معلم شهید آیه الله مطهری، روز و هفته معلم بر همه ی معلمان عزیز، ارجمند ، پرتلاش و دلسوز ، در تمامی عرصه های تعلیم و تربیت، که شمع وجود پربرکتشان در آتش سوزان عشق به تعالی و تکامل و هدایت انسانها ذوب می گردد، خجسته، فرخنده و مبارک باد.

  معلمانی که امام باقرالعلوم علیه السلام در جایگاه و منزلت آنان از زبان رسول خدا صلی الله علیه وآله چنین فرمود: إن معلم الخیر یستغفر له دواب الأرض و حیتان البحر و کل ذی روح فی الهواء و جمیع أهل السماء و الأرض و إن العالم و المتعلم فی الأجر سواء یأتیان یوم القیامه کفرسی رهان یزدحمان.

تمام جنبندگان روی زمین و ماهیهای دریاها و هر موجودی در هوا و همه اهل آسمان و زمین، برای کسی که آموزگار خوبیهاست درخواست آمرزش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: وظیفه دولت و مجلس ادای مطالبات به حق معلمان است

ذوالنور: وظیفه دولت و مجلس ادای مطالبات به حق معلمان است