مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-02اقتصادي

برآورد خسارت پنج میلیارد تومانی سیل در شهرستان کلات


فرماندار شهرستان کلات در خصوص خسارت های ناشی از بارندگی های اخیر، گفت: در مجموع بالغ بر پنج میلیارد تومان خسارت برآورد کرده ایم که بیشترین خسارت مربوط به حوزه راه است.

- مهدی ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص خسارات وارد بر شهرستان کلات بر اثر بارندگی های چند روز گذشته، اظهار کرد: در این مقطع در مجموع بالغ بر پنج میلیارد تومان خسارات مربوط به تأسیسات، زیرساخت و مزارع را برآورد کرده ایم که بیشترین خسارت مربوط به حوزه راه است.

فرماندار کلات افزود: با توجه به بارش اخیر در شهرستان کلات، مسیرهای آب گرم، باغ گاه، باغ چنار و مومن آباد از دهستان پسا کوه زاوین و مسیرهای باغ کند، بابا فرجی و برده از بخش زاوین و روستاهای ژرف و سنگ دیوار از بخش مرکزی مسدود شد و تمام مسیرها به جز سنگ دیوار، با تلاش مأموران راهداری بازگشایی شد.

وی ابراز کرد: مسیرهای کلات به مشهد، حدفاصل پل هفت دهانه تا آب معدنی سقا، به دلیل ریزش پل و ورود گل و لای به محور جاده، از بامداد روز جمعه تا ساعت سه صبح مسدود بود که با تلاش مأموران راهداری بازگشایی شد.

ناصری گفت: به برخی از مزارع در روستای ایدلیک خساراتی وارد شد و همچنین به بیش از 80 درصد از بخش های باغداری و کشاورزی نیز آسیب وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت پنج میلیارد تومانی سیل در شهرستان کلات

برآورد خسارت پنج میلیارد تومانی سیل در شهرستان کلات