مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-05-02اجتماعي

جای نگرانی برای اهالی روستای دیزادیز نیست/بازگشایی تمام مسیرها


سیل شب گذشته در روستای دیزادیز خسارت های فراوانی رابه وجود اورده است اما وضعیت اهالی روستا خوب وجای نگرانی وجود ندارد، - همچنین تمامی مسیرها بازگشایی شده است.

هادی رجایی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت مردم روستای دیزادیز، با بیان اینکه وضعیت اهالی دیزادیز خوب است و جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: شب گذشته نیروهای امدادی و کمک رسانی به منطقه اعزام شده اند، همچنین تمام مسیرها منتهی به این روستای باز و رفت و آمد انجام می شود.

فرماندار قوچان با اشاره به اینکه بارش در روستاهای مجاور خسارتی نداشته است، افزود: بارندگی در روستاهای مجاور نیز داشته ایم ولی باعث خسارت نشد.

در ادامه مسعود برازنده، رییس هلال احمر قوچان در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: در پی بارش شدید باران و تگرگ در روز گذشته پنج واحد مسکونی در روستای دیزادیز دچار آب گرفتگی شده بود که با همت نیروهای هلال احمر و با همکاری اهالی روستا تخلیه شد.

وی افزود: با توجه به شدت سیل چند خودرو که در یکی از کوچه های روستا پارک شده بودند جا به جا شده و باعث انسداد کوچه و ورود آب به منازل شده بود.

رییس هلال احمر قوچان در خصوص خسارت وارد شده به روستای دیزادیز، بیان کرد: به تعدادی از دام های روستاییان خسارت وارد شده، همچنین هنوز اقدامات برای برآورد خسارات ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای نگرانی برای اهالی روستای دیزادیز نیست/بازگشایی تمام مسیرها

جای نگرانی برای اهالی روستای دیزادیز نیست/بازگشایی تمام مسیرها