مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-05-02اقتصادي

فرهنگ سرای بیرجند نیمه نخست سال جاری افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابراهیم تقی زاده بعداز ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال 96 بودجه شهرداری بیرجند حدود 70 میلیارد تومان بود که حدود 50 میلیارد تومان آن تحقق یافت.

رییس شورای شهر بیرجند بیان کرد: در همان سال سهم بودجه عمرانی حدود 15 درصد و سهم بودجه جاری نیز 85 درصد بود.

تقی زاده با بیان اینکه رسیدن به نسبت متعارف و استاندارد بین بودجه عمرانی و بودجه جاری همواره یک دغدغه بوده است، افزود: هر چقدر سهم بودجه عمرانی افزایش یابد بی شک شهرداری پویا و فعال تری خواهیم داشت.

سهم بودجه عمرانی از کل بودجه شهرداری بیرجند به بالای 60 درصد رسیده است وی گفت: برای اولین بار در دوران فعالیت شهرداری بیرجند از سال گذشته بودجه عمرانی شهرداری به بالای 60 درصد و بودجه جاری به حدود 40 درصد رسیده که بسیار ارزشمند است.

رییس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه از دیگر دغدغه ها از بین بردن فاصله برخورداری از امکانات بین مناطق مختلف شهر است، اظهار کرد: در سال گذشته در شمال شهر بیرجند آسفالت مناطق مختلف، میدان سازی، احداث برخی از پارک ها در راستای رسیدن به همین هدف صورت گرفت.

تقی زاده با تأکید بر اینکه در سال جاری اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام شهر بیرجند است، بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری فرهنگ سرا و سالن همایش شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سرای بیرجند نیمه نخست سال جاری افتتاح می شود

فرهنگ سرای بیرجند نیمه نخست سال جاری افتتاح می شود