مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-05-02سياسي

تجلیل رییس بنیاد شهید از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ساسان


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 13 اردیبهشت به همراه معاونین و مدیران بنیاد با حضور در بیمارستان ساسان از 40 نفر از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرد.

- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 13 اردیبهشت به همراه معاونین و مدیران بنیاد با حضور در بیمارستان ساسان از 40 نفر از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در این مراسم با تقدیر از فداکاری پزشکان و پرستاران از آن ها به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و گفت: ایثار اجتماعی در همه زمان ها وجود داشته است.

امروز نیز در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را با خدماتی که پزشکان و پرستاران به بیماران ارائه می دهند می توان مشاهده کرد.

وی با تأکید بر اینکه پزشکان و پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به این مرز و بوم خدمت می کنند افزود: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع یافت، بیمارستان ساسان یکی از مراکزی بود که کادر درمان و پرستاری آن با جدیت و فداکاری به بیماران خدمت کردند و می تواند شهادت داد در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل رییس بنیاد شهید از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ساسان

تجلیل رییس بنیاد شهید از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ساسان