مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 18:552020-05-02سياسي

اختصاص افزون بر 8میلیارد ریال به فعالان گردشگری دریایی بندرعباس


مبلغ 8 میلیارد و 940 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس اختصاص یافت.

- بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: مبلغ 8 میلیارد و 940 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز الله کناری شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش، پیگیری و دستور جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان، مبلغ 8 میلیارد و 940 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان بخش گردشگری دریایی این شهرستان، اختصاص و بین 894 نفر شامل 444 نفر مالکان و خدمه 40 فروند شناور مسافری فعال بین بندر شهید حقانی با بنادر جزایر سه گانه قشم، هرمز و لارک و همچنین 450 نفر مالکان شناورهای کوچک فعال در جزیره هرمز توزیع گردید.

کناری با اعلام این مطلب افزود: این کمک ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال 98 و نوروز 99 خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند اختصاص یافت.

به گفته وی، فعالان گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص افزون بر 8میلیارد ریال به فعالان گردشگری دریایی بندرعباس

اختصاص افزون بر 8میلیارد ریال به فعالان گردشگری دریایی بندرعباس