مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-05-02اجتماعي

سجاس با دمای 5+ درجه سانتیگراد سردترین نقطه زنجان ثبت شد


حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه گیلوان در شهرستان طارم نیز با دمای 27+ سانتیگراد گرم ترین نقطه این استان گزارش شد افزود: طی مدت یاد شده آببر مرکز شهرستان طارم با دمای 23+ درجه و شهرهای ابهر و خرمدره نیز با 7+ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق در بین مراکز شهرستانی این استان بودند.

وی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان نیز هشت درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

سلطانی با بیان اینکه امروز افت دما در زنجان نخواهیم داشت، تصریح کرد: از فردا /دوشنبه 15 اردیبهشت ماه/ تا روز چهارشنبه میزان دمای هوای این استان مقداری گرم خواهد شد.

وی افزود: برای امروز /یکشنبه/ در برخی از مناطق استان زنجان بارش باران رگباری و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، بارش باران و وزش باد شدید نیز پیش بینی می شود.

در حال حاضر، استان زنجان از 57 ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور 12 ساعته، کارشناسان حرفه ای مستقر هستند و داده های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه های استان نیز به صورت خودکار جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجاس با دمای 5+ درجه سانتیگراد سردترین نقطه زنجان ثبت شد

سجاس با دمای 5+ درجه سانتیگراد سردترین نقطه زنجان ثبت شد