مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-03اقتصادي

اختصاص 9 میلیارد ریال به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس


با تلاش ، پیگیری و دستور استاندار هرمزگان، مبلغ 8 میلیارد و 940 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان بخش گردشگری دریایی این شهرستان، - ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با تلاش ، پیگیری و دستور استاندار هرمزگان، مبلغ 8 میلیارد و 940 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان بخش گردشگری دریایی این شهرستان، اختصاص یافت.

عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، افزود: این مبلغ اختصاص یافته بین 894 نفر شامل 444 نفر مالکان و خدمه 40 فروند شناور مسافری فعال بین بندر شهید حقانی با بنادر جزایر سه گانه قشم، هرمز و لارک و همچنین 450 نفر مالکان شناورهای کوچک فعال در جزیره هرمز توزیع شد.

وی ادامه داد: این کمک ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال 98 و نوروز 99 خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند اختصاص یافت.

کناری خاطرنشان کرد: فعالان گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق عدم تردد گردشگری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 9 میلیارد ریال به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس

اختصاص 9 میلیارد ریال به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس