مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-03اجتماعي

مهدهای کودک زنجان مجاز به پذیرش کودک نیستند


محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه اعلام شده مدیر و مسؤول فنی مهدهای کودک از 10 اردیبهشت برای ضدعفونی کردن محیط، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزشهای مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی رسمی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: بر این مبنا فعالیت مهدهای کودک با دو سوم نیروی اداری جهت انجام امور اداری انجام می شود.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر آن، فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای باید انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود.

به گفته محمدی، طبق دستورالعمل های اعلام شده همه کارکنان باید مجهز به ماسک و دستکش بوده و نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند و علاوه بر آن، مواد ضدعفونی کننده در اختیار مراجعان و کارکنان مهدهای کودک قرار گرفته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید 19 مهدهای کودک به هیچ وجه مجاز به پذیرش کودک نیستند و در صورت تخلف از این امر، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با شروع بیماری کرونا 158 مهدکودک این استان در زمره شغل های زیان دیده از کرونا قرار گرفتند و مربیانی که در این مراکز شاغل بوده و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدهای کودک زنجان مجاز به پذیرش کودک نیستند

مهدهای کودک زنجان مجاز به پذیرش کودک نیستند