مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-03سياسي

لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری تهران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری تهران افزود: امروز فقدان اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری بیش از پیش احساس می شود.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری تهران افزود: امروز فقدان اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهربانو امانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به بازدید خود در یکم اردیبهشت ماه از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس، در خصوص اقدامات مقابله با بیماری کرونا در این دو مجموعه گفت: متأسفانه در این بازدید با صحنه های ناراحت کننده و تأسف بار مواجه شدم.

مواجهه با انباشت زباله ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه منظره ای نامناسب و شرم آور خلق کرده بود.

امانی افزود: محوطه ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس بدون مدیریت باقی مانده است و تنها با دیواره ای از فنس و توری حد فاصله این دو مجموعه گردشگری تفکیک شده است.

وی ادامه داد: بارها اعضای شورا و مدیریت شهری بر موضوع اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشتند؛ ولی متاسفانه این موضوع حائز اهمیت در مجموعه شهرداری تهران که مدعی اجرای مدیریت یکپارچه شهری است به هیچ وجه رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری تهران

لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری تهران