مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-03سياسي

خبرگزاری فارس از طلایه داران جنگ رسانه ای است


خبرگزاری فارس با فعالیت بصیرانه از طلایه داران جنگ رسانه ای به شمار می رود و تحریم دامنه بین المللی آن بیانگر ضریب نفوذ این خبرگزاری در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام میثم تارم صبح امروز در دیدار مدیر خبرگزاری فارس استان هرمزگان با وی اظهار داشت: فعالیت های به هنگام، آگاهانه و برخاسته از بصیرت در خبرگزاری فارس آن را به یکی از طلایه داران جنگ رسانه ای تبدیل کرده است.

وی افزود: امروزه تقریبا همه چیز از دریچه رسانه ها دیده می شود و دشمن با فعالیت گسترده در این زمینه، سیاه نمایی و وارونه جلو دادن بسیاری از مسائل را دنبال می کند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم به شدت از رسانه ها تاثیر می پذیرند و از این رو آگاهی بخشی به هنگام بر اساس حقایق یک اصل به شمار می رود.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند از دیگر مولفه های اساسی جنگ رسانه ای است که عملکرد خبرگزاری فارس در این زمینه را می توان مطلوب ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: این خبرگزاری در جلب اعتماد عمومی جامعه موفق عمل کرده و حجم اخبار و گزارش ها بویژه در استان هرمزگان که آن را به طور ویژه رصد می کنیم رضایت بخش است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: البته در فعالیت رسانه ای باید همواره نوآوری و پویایی تداوم یابد تا بتوان تاثیر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس از طلایه داران جنگ رسانه ای است

خبرگزاری فارس از طلایه داران جنگ رسانه ای است