مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-03اقتصادي

فروش دو برابری نانو کاشی های آنتی باکتریال در سال جاری


در حالی که لازم است کاشی های بیمارستان ها به طور روزانه ضد عفونی شوند، برخی از مدیران حیطه سلامت به دلیل تفاوت قیمت کاشی های نانو نسبت به کاشی های معمولی از خرید نانو کاشی ها منصرف می شوند و این در حالی است که استفاده از آن ها منجر به حذف هزینه های ضدعفونی خواهد شد.

- در حالی که لازم است کاشی های بیمارستان ها به طور روزانه ضد عفونی شوند، برخی از مدیران حیطه سلامت به دلیل تفاوت قیمت کاشی های نانو نسبت به کاشی های معمولی از خرید نانو کاشی ها منصرف می شوند و این در حالی است که استفاده از آن ها منجر به حذف هزینه های ضدعفونی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سید معصومی، عضو هیأت مدیره یکی از شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه در سال 1398 نیز همانند سال های قبل کاشی های آنتی باکتریال تولید شده در این شرکت در بیمارستان های کشور استفاده شده است، گفت: بیمارستان های کنارک چابهار، باغ ملک خوزستان و چندین بیمارستان دیگر در شهرهایی نظیر اصفهان، تهران و کرج میزبان کاشی های نانویی ما بوده اند.

وی با اشاره به برنامه ریزی این شرکت برای صادرات این کاشی ها به کشورهای امارات، ترکیه و کویت، اظهار کرد: حدود 4 هزار مترمربع کاشی های نانو در سال گذشته به فروش رسیده است و با توجه به حجم قراردادهای منعقد شده احتمال افزایش دو برابری فروش کاشی های نانو در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دو برابری نانو کاشی های آنتی باکتریال در سال جاری

فروش دو برابری نانو کاشی های آنتی باکتریال در سال جاری