مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-03اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی مجازی در جهاددانشگاهی اردبیل


سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد به صورت مجازی و آنلاین خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد به صورت مجازی و آنلاین خبر داد.

بهرنگ کوهی با اعلام این خبر افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور پیشگیری و لزوم حفظ سلامتی فراگیران، دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در سامانه آموزش مجازی این نهاد به صورت آنلاین به فراگیران ارائه می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این نهاد آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری کرده و دوره های آموزشی تربیت معلم مدارس ابتدایی، زبان انگلیسی، نرم افزارهای کاربردی، مربیگری مهد کودک و نرم افزر های مهندسی را همزمان با تعطیلی کلاس های حضوری به صورت آنلاین در استان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه آموزش های مجازی جهاددانشگاهی استان اردبیل از 20 درصد تخفیف برخوردار است، یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین این نهاد می توانند به سایت http://79.

175.

155.

66/reg مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 33253311 و 33749500_045 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی مجازی در جهاددانشگاهی اردبیل

برگزاری دوره های آموزشی مجازی در جهاددانشگاهی اردبیل