مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-03سياسي

روایت شهربانو امانی از وضعیت شرم آور در بوستان و دریاچه چیتگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو امانی در جریان دویست ویازدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: طی بازدید میدانی که در تاریخ یکم اردیبهشت 99 درباره اقدامات مقابله با بیماری کرونا از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در .

- عضو شورای شهر تهران نسبت به وضعیت مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در منطقه 22 در شرایط کرونایی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو امانی در جریان دویست ویازدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: طی بازدید میدانی که در تاریخ یکم اردیبهشت 99 درباره اقدامات مقابله با بیماری کرونا از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در شهرداری منطقه 22 شهر تهران به عمل آمد، با صحنه هایی ناراحت کننده و تاسف بار مواجه شدم.

وی با اشاره به گزارشی از بازدید خود گفت: مواجهه با انباشت زباله ها و استشمام بوی تعفن در ضلع غربی دریاچه، منظره ای نامناسب و شرم آور خلق کرده بود.

محوطه ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس بدون مدیریت باقی مانده است و تنها با دیواره ای از فنس و توری حد فاصل این دو مجموعه گردشگری تفکیک شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: بار ها اعضای شورا و مدیران شهری بر موضوع اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشته اند، ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهربانو امانی از وضعیت شرم آور در بوستان و دریاچه چیتگر

روایت شهربانو امانی از وضعیت شرم آور در بوستان و دریاچه چیتگر