مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-03سياسي

تفکرات توسعه ای در مدیران کم شده است


رییس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: تفکرات توسعه ای در مدیران کم شده است و در انتقال این تفکرات با مشکل روبه رو هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان امروز در دیدار اعضای شورای شهر با فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز با بیان اینکه تفکرات توسعه ای در مدیران کم شده است و در انتقال این تفکرات با مشکل روبه رو هستیم ، اظهار داشت: در توسعه اگر جزیره ای نگاه شود توسعه ای رخ نخواهد داد، توسعه به صورت مجمع الجزایری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر هماهنگی وجود نداشته باشد نمی توان توسعه را همه جانبه انجام داد گفت: شورای شهر به عنوان هماهنگ کننده تمام ارگان ها و سازمان ها محسوب می شود اما متاسفانه به عنوان شورای شهرداری شناخته شده ولی وظیفه شورای شهر نظارت بر تمام ارگان های شهر است.

مسعودی ریحان با بیان اینکه امسال به عنوان سال فضای سبز نامگذاری شده و بودجه خوبی نیز در نظر گرفته شده است گفت: در صورت هماهنگی فرماندهی پایگاه دوم شکاری با مجموعه مدیریت شهری می توان گام خوبی در راستای توسعه فضای سبز شهری در پایگاه شکاری شهید فکوری برداشت.

امیر سعید رسولی فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه به عنوان سرباز در خدمت پیشرفت تبریز هستیم گفت: از حسن نیت مسئولان شهر تبریز نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکرات توسعه ای در مدیران کم شده است

تفکرات توسعه ای در مدیران کم شده است