مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-03دانش

استفاده از صدفهای دریای خزر در حوزه مهندسی


دانشگاه تهران و دانشگاه ملی فناوری تایپه کشور تایوان در راستای توسعه همکاری های بین المللی پژوهش های مشترک انجام دادند.

- در پژوهش مشترک دانشگاه تهران و دانشگاه فناوری تایپه صورت می گیرد استفاده از صدفهای دریای خزر در حوزه مهندسی دانشگاه تهران و دانشگاه ملی فناوری تایپه کشور تایوان در راستای توسعه همکاری های بین المللی پژوهش های مشترک انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای توسعه همکاری های بین الملل و با حمایت دانشگاه تهران، طرح پژوهشی مشترک با دانشگاه ملی فناوری تایپه کشور تایوان بین یکی از اعضای هیأت علمی گروه مهندسی پلیمر دانشکده فنی کاسپین و دانشکده مهندسی پزشکی و بیوشیمی دانشگاه ملی فناوری تایپه در ارتباط با تهیه و ارزیابی مواد کامپوزیتی هدایتگر استخوانی بر پایه پوسته خارجی صدف دریایی قابل استفاده در پزشکی بازساختی بدن به تصویب دو دانشگاه رسیده است.

بنا بر اعلام دانشگاه تهران، دانشگاه ملی علوم و فناوری تایپه (NTUT) از بین بهترین دانشگاه های تایوان است که عضو اتحاد تحقیقات جهانی و صنعت (گلوریا) وزارت علوم و فناوری جمهوری چین است.

این دانشگاه در سال 1912 به عنوان دانشکده آموزش صنعتی، به عنوان یکی از ابتدایی ترین مؤسسات آموزش عالی در تایوان تأسیس شد و بر اساس رتبه بندی جهانی QS سال 2020 در جایگاه 511-520 در سطح جهان و 95 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از صدفهای دریای خزر در حوزه مهندسی

استفاده از صدفهای دریای خزر در حوزه مهندسی