مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-03اقتصادي

مجتمع لاین می تواند در چرخه تولید قرار گیرد/ پیش بینی تأمین نیمی از گوشت مرغ کشور


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اگر مجتمع مرغ لاین به طور کامل در چرخه تولید قرار گیرد می تواند نیمی از تولید گوشت مرغ کشور از این نژاد تامین شود.

- عزیزاله شهیدی فر در گفت و گو با خبرنگار فار ساز شهرستان ساری، درباره فعالیت مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار گفت: این مجتمع اگر به طور کامل در چرخه تولید قرار گیرد می تواند نیمی از تولید گوشت مرغ استان مازندران از این نژاد تامین شود.

وی ادامه داد: به طور آزمایشی جوجه های مجتمع مرغ لاین بابلکنار در چند واحد مرغداری استان استفاده شد که در حال بررسی نتایج آن هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره پرداخت تسهیلات 16 میلیارد تومانی که قرار شد به این مجتمع اختصاص پیدا کند، گفت: مقرر شد ردیف اعتباری برای احیاء، نوسازی و تکمیل واحد مرغ لاین بابلکنار تخصیص داده شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ماهانه 1.

5 میلیارد تومان برای بودجه جاری و هزینه های نگهداری این مجتمع اختصاص پیدا می کند.

شهیدی فر درباره اینکه مجتمع کوثر بخشی از جوجه های یک روزه مورد نیاز خود را از مرکز لاین بابلکنار تامین قرار است و مقرر شد در صورت نتیجه گیری از این نژاد برای تولید انبوه استفاده کند، گفت: این مسئله  را بنده هم در جریان آن قرار دارم و باید با حمایت های زمینه در مدار تولید قرار گرفتن مجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع لاین می تواند در چرخه تولید قرار گیرد/ پیش بینی تأمین نیمی از گوشت مرغ کشور

مجتمع لاین می تواند در چرخه تولید قرار گیرد/ پیش بینی تأمین نیمی از گوشت مرغ کشور