مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-03اقتصادي

تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها


عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: کماکان، کاشی های آنتی باکتریال این شرکت در بیمارستان های شهرهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، علی سید معصومی، عضو هیأت مدیره گفت: در سال 1398 نیز همانند سال های قبل از آن، از کاشی های آنتی باکتریال این شرکت، در بیمارستان های مختلف استفاده شده است.

معصومی با اشاره به صادرات کاشی های تولید شده با فناوری در این شرکت گفت: قرار است طبق برنامه ریزی ها این کاشی های نانو، به کشورهای امارت، ترکیه، کویت صادر شود.

عضو هیئت مدیره شرکت از فروش در حدود 4 هزار مترمربع از کاشی های نانو در سال 98 خبر داد و افزود:پیش بینی می کنیم امسال بین 10 تا 12 هزار مترمربع از کاشی های آنتی باکتریال نانویی شرکت در پروژه های مختلف استفاده شود.

سید معصومی از توسعه فناوری کاشی های آنتی باکتریال این شرکت خبر داد و گفت: کاشی های آنتی باکتریالی که در حال حاضر تولید می کنیم ضدباکتری بوده و ما در حال توسعه این فناوری هستیم تا بتوانیم ویروس ها را نیز با فناوری نانو از بین ببریم.

وی ادامه داد: در بیمارستان ها باید کاشی های به صورت روزانه ضدعفونی شوند اما استفاده از این کاشی های نانو، بیمارستان را از ضدعفونی روزانه بی نیاز می کند که این کار موجب کاهش هزینه های بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها

تداوم استفاده از کاشی های آنتی باکتریال نانو در بیمارستان ها