مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-03اقتصادي

1100 بسته در کمک به اقشار آسیب دیده کرونا در استان سمنان توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار و 100 بسته حمایتی در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: ارزش بسته ها سه میلیارد ریال برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر یک شنبه در مراسم رزمایش استانی مواسات و کمک مؤمنانه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یک هزار و 100 بسته حمایتی در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در استان سمنان توزیع خواهد شد، ابراز داشت: ارزش ریالی اقلام سه میلیارد ریال برآورد می شود.

وی ضمن بیان اینکه این بسته ها خاص افراد غیر پوشش کمیته امداد است که در اثر بیماری کرونا دچار آسیب شدند، افزود: با توجه به اینکه غذای گرم نمی توان توزیع کرد تلاش شد تا با تهیه این اقلام بتوانیم با همکاری مردم و سایر نهادهای ذی ربط گوشه ای از آلام این افراد را کاهش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه این اقلام شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و سایر مایحتاج ضروری را شامل می شود، ابراز داشت: ماه مبارک امسال نشان داد که مردم تا چه اندازه در کمک و همدلی به محرومان جامعه پیشتاز هستند و برای همراهی با همشهریان خود سر از پا نمی شناسند.

مسعودیان راد بابیان اینکه فشار روحی و روانی ناشی از جنگ بیولوژیک کرونا باعث بروز مشکلات بسیاری برای قشر محروم جامعه شد، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 بسته در کمک به اقشار آسیب دیده کرونا در استان سمنان توزیع شد

1100 بسته در کمک به اقشار آسیب دیده کرونا در استان سمنان توزیع شد