مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-03فرهنگي

ضرورت ساخت سالن های سینما برای گروه «هنروتجربه»


مسعود بخشی، کارگردان فیلم «یلدا» با بیان این که مغز سینمای ایران در فیلم های گروه «هنروتجربه» است، بر ضرورت ساخت و اختصاص سالن های بیشتر برای اکران فیلم های این گروه تأکید کرد.

- مسعود بخشی، کارگردان فیلم یلدا با بیان این که مغز سینمای ایران در فیلم های گروه هنروتجربه است، بر ضرورت ساخت و اختصاص سالن های بیشتر برای اکران فیلم های این گروه تأکید کرد.

مسعود بخشی، کارگردان فیلم یلدا که اخیرا فیلمش از سوی گروه هنروتجربه فرانسه مورد حمایت قرار گرفته است، درباره نوع حمایت سینمای هنروتجربه فرانسه از فیلمش به ایسنا گفت: بخش هنر وتجربه در فرانسه هر ماه بین 7 تا 9 فیلم را از میان همه فیلم هایی که قرار است اکران سینمایی شود، انتخاب می کند و آن ها را در شهرهای مختلف به نمایش می گذارد.

او با اشاره به اهمیت انتخاب این تعداد فیلم از سوی هنر وتجربه در فرانسه بیان کرد: در فرانسه با احتساب فیلم های قدیمی و جدید هر هفته حدود 400 فیلم اکران می شود و می توان حدس زد که انتخاب 7 تا 9 فیلم از میان آن ها چه انتخاب دشواری است.

این فیلم ها را که هنروتجربه فرانسه شایسته حمایت می داند، در یک سوم سینماهای فرانسه به نمایش درمی آید.

بخشی یادآور شد: فرانسه در مجموع حدود شش هزار سالن سینما دارد که یک سوم آن ها در اختیار بخش هنروتجربه است و فیلم های منتخب هنروتج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت سالن های سینما برای گروه «هنروتجربه»

ضرورت ساخت سالن های سینما برای گروه «هنروتجربه»