مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-03اقتصادي

حق و حقوق کارگران شهرداری چه می شود؟


حق و حقوق کارگران شهرداری تبریز چه می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سال که نو می شود، قشر کارگر چشمش را می دوزد به چندرغاز افزایش حقوق تا در این وانفسای گرانی و سختی های معیشتی، به زخمی بزند و دلش را خوش کند.

با وجودی که همیشه این افزایش دریافتی کمتر از میزان تورم است و حتی نمی توان یکی از اقلام سبدکالای خانواده را تا مدتی تامین کرد، ولی بار روانی آن می تواند یک دلخوشی حداقلی برای کارگران زحمتکش باشد.

  در این میان، کارگران طرف قرارداد شهرداری گاه آنقدر درگیر حساب و کتاب های زاید و بی پایه و اساس شرکت همشهری می شوند که گاه از همین اندک مقدار افزایش نیز بی بهره می مانند و دستشان خالی است.

نمونه آن هم سال گذشته است که افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال 98 برای کارمندان تامین نیروی این شرکت منظور نشد.

محمد حسن اسوتچی در یکی از جلسات حضوری شورای اسلامی شهر تبریز پس از اشاره رییس شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تبریز بر مبنای دستورالعمل وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم این پرداخت به سرنوشت پرداخت های سال گذشته منجر نشود.

وی افزود: این افزایش نباید مانند افزایش سال گذشته که شامل دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه کارکنان طرف قرارداد با همشهری تبریز بود، بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق و حقوق کارگران شهرداری چه می شود؟

حق و حقوق کارگران شهرداری چه می شود؟