مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-03سياسي

حذف بخش های مهم مصاحبه بندر بن سلطان در مصاحبه با «ایندیپندنت عربی»


سردبیر روزنامه «ایندیپندنت عربی» از حذف بخش های مهمی از مصاحبه رییس پیشین دستگاه اطلاعات و رییس سابق شورای عالی امنیت ملی عربستان سعودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضوان الأحمری سردبیر روزنامه ایندیپندنت عربی گفت که با انتشار مصاحبه کامل بندر بن سلطان رییس پیشین دستگاه اطلاعات و رییس سابق شورای عالی امنیت ملی عربستان سعودی در شرایط فعلی مخالفت کرده است.

الأحمری در برنامه اللیوان در شبکه عربی روتانا گفت که با انتشار حدود 40 درصد از مصاحبه بندر بن سلطان مخالفت کرده است چرا که به عقیده او سبب حساسیت سیاسی بین کشورهای مربوطه می شد و علاوه بر آن حاوی اسامی برخی شخصیت ها و کشورهای برادر بود.

او افزود که بخش حذف شامل جزییاتی درباره حوادثی است که ممکن است باعث خشم برخی کشورها شود تا حدی که خود او از اینکه بندر بن سلطان براحتی این سخنان را به زبان آورده، متعجب شده و چند بار به بندر تذکر داده که احتمال دارد همه این اطلاعات حساس منتشر شود و او در جواب گفته است: هر طور صلاح می دانید .

به گفته الأحمری مهم ترین سوالی که از بندر پرسیده است، مربوط به اتهامات غرب علیه او درباره مسئولیتش در تأسیس گروه تروریستی داعش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بخش های مهم مصاحبه بندر بن سلطان در مصاحبه با «ایندیپندنت عربی»

حذف بخش های مهم مصاحبه بندر بن سلطان در مصاحبه با «ایندیپندنت عربی»