مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-03بين الملل

اعتراض ها به برنامه «دوربین مخفی» بالا گرفت


پس از بالا گرفتن مخالفت ها با تولید و پخش «دوربین مخفی» در مصر، سرانجام درخواست هایی قانونی برای توقف این برنامه به دادستانی ارائه شد.

- پس از بالا گرفتن مخالفت ها با تولید و پخش دوربین مخفی در مصر، سرانجام درخواست هایی قانونی برای توقف این برنامه به دادستانی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت الجزیره در گزارشی اعلام کرد، سال هاست که برنامه دوربین مخفی جزو برنامه های مناسبتی ماه رمضان در مصر شده است و به دلیل هیجان و سرگرمی که ایجاد می کند، مخاطبان زیادی را هم به خود جذب کرده است.

اما در سال های اخیر روند برنامه تغییر کرده و باعث اعتراض مخاطبان و انتقاد از این برنامه شده است؛ خیلی ها معتقدند برنامه دوربین مخفی حالا دیگر نه تنها سرگرم کننده نیست که سخیف و خشونت محور است.

نارضایتی از برنامه دوربین مخفی چند سالی است که در مصر وجود دارد اما امسال همه مصری ها در مخالفت با این برنامه اتفاق نظر دارند و بازتاب این مخالفت در شبکه های اجتماعی هم به چشم می خورد.

برنامه های دوربین مخفی در مصر با میلیون ها بیننده و تبلیغاتی که سودهای کلانی از آن عاید سازندگانش می شود، خیلی وقت ها از سریال های رمضانی در این کشور پیشی گرفته و پربیننده تر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ها به برنامه «دوربین مخفی» بالا گرفت

اعتراض ها به برنامه «دوربین مخفی» بالا گرفت