عملکرد مطلوب مالی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال 98جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به عنوان اولین مجمع مدیریت شهری در سال 99 و نخستین سازمان شهرداری تهران که گزارش مالی آن ارائه می شود، - برگزار شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه شورای این سازمان که به ریاست مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تأکید بر شفافیت مالی به عنوان محور فعالیت های خود، گزارشی از عملکرد سال 98 و نیز برنامه های پیش بینی شده این سازمان در سال 99 ارائه کرد. سید سعید راد، شفافیت مالی را نشانه عملکرد قانونمند این سازمان برشمرد و گفت: استراتژی سال 99 سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حرکت در مسیر قانونمداری و هوشمندسازی از طریق فروش غیر حضوری و پیاده سازی سامانه مزایده الکترونیک و همچنین تحقق جهش در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان از طریق ارتقای کیفی و کمی اقدامات و خدمات این سازمان است. وی از مجموعه بزرگ سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با دارا بودن 245 میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان گسترده ترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور با یک میلیون نوبت خرید در روز نام برد و افزود: نیمی از میوه و تره بار و نیز یک سوم از محصولات پروتیینی مورد نیاز شهروندان تهران از طریق میادین و بازارهای میوه و برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |