مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-03اجتماعي

بازگشایی مهدکودک های کرمانشاه پس از 2 ماه تعطیلی/ فعلا نونهالان پذیرش نمی شوند


مدیر کل بهزیستس استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مهدکودک ها پس از دوماه تعطیلی، گفت: مهدکودک ها در کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده ثبت نام نونهالان است.

- فاطمه رضوان مدنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مهدکودک های استان براساس بخشنامه سازمان بهزیستی کشور در 10 اردیبهشت ماه پس از 2 ماه تعطیلی در راستای ثبت نام نوآموزان بازگشایی شدند.

وی گفت: مدیران و مسؤولان فنی مهد کودک ها از تاریخ ابلاغ بخش نامه، مهدها را باید در راستای ضدعفونی کردن و ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم برای ثبت نام نونهالان آماده کنند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: در صوررت ممکن بهتر است مدت حضور نیروی انسانی در راستای انجام امور اداری با حداکثر دوسوم نیروی ادرای برای خدمات فوق انجام شود.

وی تصریح کرد: فاصله فیزیکی، تهویه اتاق و نوبت دهی برای ثبت نام کودکان باید به گونه ای انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود، همچنین کارکنان مجهز به ماسک و دستکش باشند و مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار مراجعان و کارکنان باشد.

رضوان مدنی تاکید کرد: به دلیل خطرات جانی ناشی از شیوع کوید 19، مهدهای کودک به هیچ وجه فعلا مجاز به پذیرش کودک نیستند و در صورت تخلف از این امر بهزیستی استان و شهرستان با آن ها قاطعانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مهدکودک های کرمانشاه پس از 2 ماه تعطیلی/ فعلا نونهالان پذیرش نمی شوند

بازگشایی مهدکودک های کرمانشاه پس از 2 ماه تعطیلی/ فعلا نونهالان پذیرش نمی شوند