مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-03اجتماعي

95 درصد مدارس ابرکوه به شبکه شاد متصل است


محمد علی کریمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: شبکه آموزش دانش آموزی شاد کاری بزرگ برای آموزش دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس است.

وی اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی سریع وزارتخانه مبنی به ادامه تحصیل و ابلاغ بخشنامه از سوی اداره کل آموزش و پرورش به شهرستان ها و بهره گیری از ظرفیت های ارتباط گیری شهرستان، شبکه اجتماعی دانش آموزان با اتصال به شبکه شاد تحصیل را در فضای مجازی ادامه می دهند .

کریمی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر 100 درصد مدیران واحدهای آموزشی، 92 درصد جمعیت حدود 10 هزار نفری دانش آموزای در شبکه شاد عضو هستند.

دبیر شورای آموزش وپرورش ابرکوه با قدردانی از تلاش های بی وقفه مهندسان شرکت مخابرات و اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در فعال سازی و تامین تجهیزات طرح اینترنت هوشمند مدارس خاطر نشان کرد: هم اکنون 70 باب از مدارس شهری و 37 باب از مدارس روستایی ، از امکانات اینترنت هوشمند بهره مند هستند.

این مسوول آموزش وپرورش ابرکوه تصریح کرد: هرچند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی در روند آموزش خللی وارد نشود، اما آموزش در رسانه ملی نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را رفع کند و برنامه شاد طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد مدارس ابرکوه به شبکه شاد متصل است

95 درصد مدارس ابرکوه به شبکه شاد متصل است