مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-03دانش

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد


بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 98-99 کلاس های پایان ترم دانشجویان این دانشگاه یکشنبه، اول تیر ماه پایان می پذیرد.

- بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 98-99 کلاس های پایان ترم دانشجویان این دانشگاه یکشنبه، اول تیر ماه پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 98 -99 دانشگاه صنعتی شریف ثبت نام دانشجویان کارشناسی از یکشنبه 6 بهمن ماه 98 آغاز شد و این مهلت 13 بهمن به پایان رسید.

همچنین ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از دوشنبه 4 بهمن ماه آغاز شد و تا سه شنبه 15 بهمن ماه ادامه داشت.

کلاس های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه شریف، شنبه 19 بهمن آغاز شد و ترمیم و ثبت نام با تاخیر دانشجویان نیز از شنبه 26 تا سه شنبه 29 بهمن صورت گرفت.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، دانشجویان نیمسال دوم تحصیلی 98 و 99 این دانشگاه تا روز سه شنبه 20 خرداد 99 فرصت دارند تقاضای حذف ترم را ثبت کنند.

همچنین پایان کلاس های درس دانشجویان یکشنبه اول تیر ماه است.

امتحانات پایان نیمسال دانشجویان دانشگاه شریف از شنبه 7 تیر ماه 99 آغاز می شود و این مهلت تا پنجشنبه 26 تیر ماه ادامه دارد.

همچنین مهلت ارسال نمرات به آموزش دانشگاه شریف چهارشنبه 8 مرداد 99 پایان می پذیرد و پنجشنبه 13 شهریور نیز مهلت ارسال نمرات درس پروژه دار به آموزش در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد