مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-03سياسي

«برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» منتشر شد


«برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» دومین جلد از کتابی است که با ارائه تصویری روشن از واقعیت مهاجرت دانشجویان تحصلیکرده پرده برمی دارد.

- برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور دومین جلد از کتابی است که با ارائه تصویری روشن از واقعیت مهاجرت دانشجویان تحصلیکرده پرده برمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، زیست بوم فناوری و نوآوری در سال های اخیر با حمایت های انجام شده رشد خوبی را تجربه کرده است، تعداد زیادی از محققان ایرانی غیر مقیم به کشور بازگشته اند و رونق بخش فعالیت های استارتاپی و دانش بنیان شده اند.

در شرایطی که اخباری نامعتبر سعی در ارائه آماری نادرست از مهاجرت دانشجویان تحصلیکرده دارند، خوب است نگاهی به آمار بازگشت متخصصان و محققان به کشور نیز داشته باشیم.

متخصصانی که به کشور بازگشتند و در یاری گر زیست بوم فناوری و نوآوری شدند.

بنابراین در دومین جلد از کتابی که با همت گروهی از کارشناسان رصد خانه مهاجرت ایران گردآوری شده به برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور می پردازد.

برنامه ای که برای بهره مندی از دانش و تجربه محققان و متخصصان ایرانی خارج از کشور در قالب برنامه هایی مانند پسا دکتری، فرصت مطالعات، اساتید مدعو و تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» منتشر شد

«برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» منتشر شد