مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-03سياسي

رمان کتیبه جنرال به چاپ دوم رسید


رمان کتیبه ژنرال که براساس زندگینامه شهید سردار بی سر مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس منتشر شده بود، - ایسنا/فارس رمان "کتیبه ژنرال" که براساس زندگینامه شهید سردار بی سر مدافع حرم "حاج عبدالله اسکندری" و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس منتشر شده بود، به چاپ دوم رسید.

رمان کتیبه ژنرال با محوریت سیره و خاطرات و مبارزات سردار شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندی و به قلم اکبر صحرایی در دو جلد با عناوین قصردشت و قمحانه، توسط نشر شهید کاظمی قم منتشر شده بود، یکی از رمان های شاخص و درخشان در ادبیات داستانی انقلاب و دفاع مقدس محسوب می شود که با استقبال علاقه مندان روبرو شد و به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبرصحرایی برای نگارش این رمان پنج سال را صرف تحقیق میدانی، مصاحبه با شخصیت های گوناگون و سفرهای متعدد کرد و در نهایت داستانش را در قالب یک رمان هزار صفحه ای را به علاقه مندان این آثار عرضه کرد.

این رمان که در 2 جلد منتشر شده است، حوادث بیش از 6 دهه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را شامل می شود و یکی از ویژگی های اصلی آن فضاسازی خلاقانه، توصیف های زنده و جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان کتیبه جنرال به چاپ دوم رسید

رمان کتیبه جنرال به چاپ دوم رسید