مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-03بين الملل

ارتش لبنان اتهام برخورد خشونت آمیز و انتخابی با تظاهرکنندگان را رد کرد


فرماندهی ارتش لبنان اتهام های مطرح شده از سوی فعالان درباره استراتژی جدید در برخورد با تظاهرکنندگان را رد و تاکید کرد که سیاست هایش تغییری نکرده و در تعامل با آزادی بیان در چارچوب حدود و استاندادهای مشخصی حرکت می کند.

- فرماندهی ارتش لبنان اتهام های مطرح شده از سوی فعالان درباره استراتژی جدید در برخورد با تظاهرکنندگان را رد و تاکید کرد که سیاست هایش تغییری نکرده و در تعامل با آزادی بیان در چارچوب حدود و استاندادهای مشخصی حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع نظامی به روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط تاکید کردند، از آغاز اعتراض های مردمی در اکتبر دستورالعمل ها تغییر نکرده اند.

آنها در ادامه برخورد انتخابی با مناطق مختلف لبنان را رد و تاکید کردند، دستورالعمل ها برای تمامی یگان ها در مناطق مختلف یکی هستند.

این منابع نظامی افزودند: آشوب ها از مرحله قبلی اعتراضات بیشتر بود به شکلی که گهگاه به واکنش متفاوت نیروهای نظامی که تعداد زیادی از آنها زخمی شدند، نیاز بود.

در حالی که ارتش لبنان پیشتر در بیانیه ای از حضور و فعالیت برخی خرابکاران در میان تظاهرکنندگان خبر داده بود، این منابع تاکید کردند، تصمیمات گرفته شده مشخص است و تغییری نکرده، ارتش از حق آزادی بیان و برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز حمایت می کند اما مواردی وجود دارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لبنان اتهام برخورد خشونت آمیز و انتخابی با تظاهرکنندگان را رد کرد

ارتش لبنان اتهام برخورد خشونت آمیز و انتخابی با تظاهرکنندگان را رد کرد