مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-05-03سياسي

کمک چهار میلیارد و 672 میلیونی کمیته هیئات مذهبی و مواکب هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و مواسات استان هرمزگان، از اقدامات بی نظیر هیئات مذهبی و مواکب استان، به منظور تهیه و توزیع بسته های معیشتی قدردانی کرد و گفت: کمیته هیئات مذهبی و مواکب استان در راستای مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی تا کنون، بیش از 31 هزار و 150 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام انصاری راد، ارزش این بسته های معیشتی را بالغ بر 4 میلیارد و 672 میلیون و 500 هزار تومان اعلام و تأکید کرد: فعالیت های هیئات مذهبی، تشکل های دینی، پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در محلات هرمزگان تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از راه اندازی مسجد و حسینیه مجازی مذهبی برای اجرای برنامه های زنده مذهبی در ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: روحانیون، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با مسجد و حسینیه های مجازی برای اجرای برنامه های مذهبی همکاری بسیار خوبی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا هیئات مذهبی نیز وارد عمل شدند، گفت: توزیع بسته های بهداشتی و ماسک، بسته های غذایی و کمک به ضدعفونی کردن معابر ازجمله اقداماتی بود که توسط هیئات و جوانان این استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک چهار میلیارد و 672 میلیونی کمیته هیئات مذهبی و مواکب هرمزگان

کمک چهار میلیارد و 672 میلیونی کمیته هیئات مذهبی و مواکب هرمزگان