مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-03اقتصادي

پخت بیش از 90 هزار وعده غذای گرم برای مددجویان اصفهانی


90 هزار و 193 وعده غذای گرم به همراه 24 هزار و 314 سبد کالای اساسی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و 902 میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین مددجویان کمیته امداد اصفهان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کریم زارع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح های اطعام مهدوی و همسفره در ماه مبارک رمضان اجرا می شوند، گفت: تاکنون 90 هزار و 193 وعده غذای گرم به همراه 24 هزار و 314 سبد کالای اساسی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و 902 میلیون تومان از ابتدای این ماه مبارک بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان عنوان کرد: هدف گذاری کمیته امداد اصفهان در ماه مبارک رمضان توزیع 500 هزار وعده غذای گرم و 110 هزار سبد کالا به مددجویان تحت حمایت است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی و هم افزایی نیکوکاران، خیران، نهادها و سازمان ها در این ماه پر خیر و برکت به این اهداف خداپسندانه دست یابیم و گامی مؤثر در راستای حمایت از نیازمندان اصفهانی در روزهای سخت اقتصادی کنونی برداریم.

  زارع با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، خاطر نشان کرد: در شام و روز ولادت این امام همام، 110 هزار وعده غذای طبخ شده در طرح اطعام مهدوی به خانوارهای تحت حمایت توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت بیش از 90 هزار وعده غذای گرم برای مددجویان اصفهانی

پخت بیش از 90 هزار وعده غذای گرم برای مددجویان اصفهانی