مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-03سياسي

تلاش منتخبان مردم فارس برای افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید براینکه کمبود اعتبارات مناسب، لطمات جبران ناپذیری به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرده است، خواستار همراهی و حمایت منتخبان مردم این استان در مجلس برای افزایش اعتبارات این حوزه شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید براینکه کمبود اعتبارات مناسب، لطمات جبران ناپذیری به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرده است، خواستار همراهی و حمایت منتخبان مردم این استان در مجلس برای افزایش اعتبارات این حوزه شد.

صابر سهرابی در دیدار دکتر جعفر قادری منتخب مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تاسیس موسسه فرهنگی و هنری شاهچراغ(ع) و احداث تالار مرکزی شیراز را از اهم مطالبات حوزه فرهنگ و هنر و انجام آن را مستلزم حمایت جدی و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سهرابی کمک به توسعه متناسب زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی و هنری را گامی در راستای تحقق جهش تولید، دانست و گفت: امیدواریم تا هر چه زودتر از جانب نماینده مردم شریف شیراز در مجلس مقدمات لازم برای دیگر اقدامات حمایتی همچون رفع کمبود اعتبارات فرهنگی برای تاسیس موسسه فرهنگی هنری حضرت شاهچراغ (ع) و اختصاص ردیف بودجه فرهنگی برای بزرگداشت مقام شامخ حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش منتخبان مردم فارس برای افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ

تلاش منتخبان مردم فارس برای افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ