مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-03سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه بر توسعه صنایع کوچک در استان سمنان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر احیاء صنایع کوچک و متوسط استان تاکید کرد و گفت: اقدامات سازمان صمت استان باید در راستای جهش تولید و تحقق شعار سال باشد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر احیاء صنایع کوچک و متوسط استان تاکید کرد و گفت: اقدامات سازمان صمت استان باید در راستای جهش تولید و تحقق شعار سال باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی 14 اردیبهشت ماه در دیدار سرپرست و معاونین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بر احیاء صنایع کوچک و متوسط استان و رفع موانع پیش روی تولید تاکید کرد و با بیان اینکه باید نتایج اقدامات و فعالیت ها سریعتر به اطلاع مردم برسد اظهار کرد: مشکلات واحدهای کوچکتر راحت تر و سریع تر از واحدهای بزرگ حل می شود و احیاء واحدهای تولیدی کوچک و متوسط باید در اولویت کارها و اقدامات سازمان صنعت ، معدن و تجارت باشد تا مردم سریعتر نتیجه اقدامات را مشاهده کنند.

امام جمعه سمنان همچنین به معادن و امتیازات فراوانی که استان سمنان در این حوزه دارند پرداخت و خاطر نشان کرد: معادن از نعمت های خدایی در این عالم است و ما باید به نحو احسن از آنها استفاده کنیم .

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به پتانسیل های معدنی استان و با بیان اینکه در معادن استان باید از خام فروشی جلوگیری شود خاطرنشان کرد: معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه بر توسعه صنایع کوچک در استان سمنان

تاکید نماینده ولی فقیه بر توسعه صنایع کوچک در استان سمنان